lørdag den 1. december 2012

Interessen for C# udvikleren Laurits West fortsætter

Åbenbart er interessen for C#udvikleren Laurits West ikke blevet mindre efter jeg skiftede sted. Utroligt nok så blev jeg i dag kontaktet af en headhunter der havde fundet mig.
Åbenbart har han hjulpet en af mine tidligere kollegaer med at finde et andet job hvor han her anbefalede mig som en værdifuld resource han gerne ville have på sit team.
Her kunne han også fortælle at de søgte C# og .NET eksperter og derfor jeg blev anbefalet, men de var åbenbart klar til at betale over standart løn for at få nogle dygtige folk med klare
hoveder og gode ideer.

To dage før var der endnu en der også skrev og ville have mig til et meget stort firma i Schweiz og ville stille bolig og flytning og alt muligt til rådighed for at mig og min kæreste kunne komme derned så jeg kunne arbejde for dem.
Meget spændende og sjov mulighed men på nuværende tidspunkt ville jeg ikke.
Det var et stort medicin firma men måtte takke nej tak.


Det er jo altid dejligt at føle man er en god eftertragtet profil der er det der søges ude i markedet.
Dog har jeg det godt hvor jeg er og forventer ikke at skifte lige foreløbigt. Måske starte lidt forretning ved siden af men så er det vist også det for øjeblikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst