torsdag den 13. december 2012

Din kommende C#.NET systemudvikler / webudvikler?



Du har behov for en C#.NET udvikler som er dygtig og dedikeret. Han skal ikke være grøn og gerne være en smule velbevandret.
Se derfor nærmere på C#.NET systemudvikleren Laurits Westwww.csharpudvikler.dk hvor det er muligt at læse omkring hans profil - professionelt, personligt og udvikler, men også hans CV indebærende kompetencer, uddannelse og kurser, og selvfølgelig også et CV der kan downloades.

Det specielle i udvikler siden www.csharpudvikler.dk er at den skiller sig ud ved at vedligeholde sig selv, samt gøre data meget mere interessante for dig der har behov for mig som udvikler.
Der vises også alle mine data i andre formater - se Online CV - for at gøre mit cv langt mere interessant og bruge alle mine data til at gøre det overskueligt og interessant præsentabelt for dig som besøgende.
Derved beregnes alle mine data som automatisk opdateres og vedligeholdes af sig selv, i et online cv der ændrer sig som min karriere udvikler sig og mine data ændres.

Dette er min måde at vise mit engagement, samt systemudvikler kompetencer at jeg faktisk kan de ting jeg påstår - med intelligente løsninger der vedligeholder sig selv og ændrer udseende og mål publikum alt efter formål (hvis jeg bliver jobsøgende bliver min side langt mere aggresiv imod at jeg skal fanges og opsøges af dem der mangler C#.NET systemudviklere / ASP.NET webudviklere.

Jeg er typen der elsker intelligente løsninger, der letter arbejdsgange, og som effektificerer. Jeg brænder for softwareudvikling, også derfor jeg bruger meget af min fritid på det fordi jeg simpelthen bare elsker det og synes det er sjovt. Udfordringer er også noget jeg kan li, således udfordrer jeg mig selv teknologisk, men også forretningsmæssigt (hvad der er muligt).
Min mor var kunstner, og har arvet hendes kreative side. Derfor ser jeg muligheder i alting i min hverdag og har altid et hav af ideer til alt muligt.
Fx har jeg i flere år tænkt på noget lignende som eKvittering, men aldrig gået videre med det fordi jeg simpelthen ikke vidste hvad det krævede, eller havde tid/overskud til at kaste mig ud i projektet uden et fast arbejde og stabil inkomst.


Der er flere ideer jeg har i støbeskeen til services der skal komme i luften, men det kræver tid og planlægning - så det kommer langsomt lidt efter lidt.

Fordi jeg elsker at lære nye effektive metoder til at gøre tingene smartere har jeg selvfølgelig også kastet mig over en helt masse HTML5, og CSS3 features for at lære disse, samt gøre min udvikling nemmere og mere effektiv. Se masser af disse eksempler på www.csharpudvikler.dk.

Generelt kan du også læse meget mere om systemudvikleren Laurits West, på www.csharpudvikler.dk - både personligt og fagligt. Så se nærmere på uddannelse, udvikler kompetencer, certificeringer og meget andet derpå og kontakt mig gerne hvis jeg er den profil du mangler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst