onsdag den 19. december 2012

Uddannelse er vigtigt til en systemudvikler


Det er vigtigt man vedligeholder sig selv fagligt som systemudvikler. Specielt .NET Frameworket og de applikationer der tilbydes udvides konstant fra Microsoft, så det er meget vigtigt man holder sig selv opdateret på de nyeste teknologier.
Winforms eller windows forms nye storebror og "afløser" er jo WPF (Windows Præsentation Foundation), og nu er der også kommet Windows Azure til skyen og skyudvikling.

Derfor er det også vigtigt på min side at vise hvad jeg har lavet, og gennemført.
Efter lang tid har jeg nu endeligt begyndt af få lavet min udvikler uddannelses side. Så kan folk se at hvilke kurser jeg har gennemført, uddannelser jeg har taget, samt mine certificeringer.
Her er perioder knap så vigtigt, men mere årene de er afsluttet. Derfor vises her årene, og hvis man peger på dem vises perioderne som de gælder for.
Dette er for at give et hurtigt overblik over hvornår jeg har gennemført uddannelse, og se hvilke supplerende kurser jeg har taget ved siden af, samt mine certificeringer.

På nuværende tidspunkt kan man ikke læse mine uddannelsespapirer, men inden længe vil jeg lave et ikon ved hover ude til højre der vises som man kan klikke på for at læse mine uddannelse bevis, kursus bevis, certificering bevis - hvis jeg har et.
Det samme vil gøre sig gældende for Certificeringer så man kan se jeg er certificeret : "Certified Sitecore CMS Developer".

Hvis man trykker på et kursus vil dette folde sig ud, så man kan læse mere omkring kurset, hvor det er taget og under hvilken ansættelse det hører til. Således skal man kunne se hvilke kurser der er taget samtidigt med en ansættelse, hvilke jeg selv har taget etc.http://www.csharpudvikler.dk/UdviklerCV/Kompetencer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst