mandag den 27. februar 2012

Velkommen til Fremtidens udvikler (Dotwest.NET)

Denne blog er oprettet fordi jeg ønsker en dedikeret blog til min side Dotwest.NET - Simply if you want the Best! Dette er en funktionalitet jeg ønsker placeret direkte på min egen side således jeg kan fortælle om mine udvikler planer for min side.
Dette kan være planer jeg ønsker fremover, men også ting jeg allerede har lavet på min side og ønsker at fortælle om.
Fordi jeg prioriterer andre ting, end min blog, som det første så starter jeg med at lave min blog her og henvise til den indtil der sker noget mere og kan overflytte den til min egen udvikler side. Her kan du læse mit CV, eller downloade mit udvikler CV, læse om udvikleren bag, min professionelle side, eller personen bag udvikler siden. Du kan læse om mine udvikler kompetencer, se min uddannelse's historik, kurser, certificeringer, anbefalinger og udtalelser, uddannelsespapirer.

Læs mere på min udvikler side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst