onsdag den 12. september 2012

Flere fordele med Samsung Galaxy S3 - Penge tilbage, gratis spil. bedre service og mere?

Nu ligger Samsung for alvor pres på at deres highend telefon ikke alene skal vælges bare fordi den er verdens bedste telefon, men nu også fordi du får meget andet med i købet.

Hvis i læser denne artikel: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/nu-far-galaxy-s-iii-ejere-gratis-spil,lid.23283/
kan i se at man får penge tilbage fra køb, man får for lidt under 100 kr. gratis spil, god service hvis der skulle ske noget med din skærm, plus du får skiftet dit bagcover hvis det knækker.

Det er da rimeligt fedt og god service og jeg må igen tage hatten af for Samsung. De gør det sku egentligt meget godt må man sige.. Jeg var tilfreds bare jeg fik deres telefon, men at finde ud af alt det andet gør det jo ikke værre.

Og som i kan læse i mit blogindlæg:  Samsung Galaxy S3 får Android 4.1 (Jelly Bean) så får man også en opdatering med Jelly Bean senere så man er sikret at ens monster er opdateret, effektivt og kan meget af det nyeste fra Android med en opdatering til Android 4.1 Jelly Bean.

Hvordan kan man undgå at man bare bliver mere og mere glad for sin Samsung Galaxy S3 jo længere tid man har den? Ja jeg ved ikke hvad der skulle være at klage over!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst