tirsdag den 25. september 2012

Samsung Galaxy S3 stadig på tronen


Der har gået rygter omkring at Samsung Galaxy S3 skulle blive afløst af en Samsung Galaxy S4 (IV) til februar, hvilket skulle give Apples nye iPhone 5 baghjul.
Nu har Samsung selv bekræftet de ikke frigiver en Samsung Galaxy S4 til februar, også på grund af Samsung Galaxy S3 stadig sælger rigtigt godt (20 millioner eksemplarer solgt på 100 dage)

Det vides ikke endnu hvornår Samsung Galaxy S4 kommer så min kæreste må vente noget tid endnu før hun kan få en ny kraftig mobil til udskiftning med hendes eksisterende Nokia Lumia 700.
Jeg er sikker på når engang den vil udkomme så skal jeg have sådan en og nyde godt af dens egenskaber, power og features som jeg elsker på min Samsung Galaxy S3.


Kilde: http://newz.dk/samsung-galaxy-s4-kommer-ikke-til-februar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst