torsdag den 6. september 2012

Outlook.com gør din mail lidt mere professionel og smart


Hvis du ligesom jeg har en hotmail-konto og bruger din mail her, og du er systemudvikler så vænner man sig meget hurtigt til outlook.
Ikke kun fordi du bruger det så meget dagen lang på dit arbejde, men også fordi det at flage mails, læse mails, få overblik nemt og hurtigt og på en intelligent løsning kan finde gamle mails på en intuitiv og effektiv måde.

Jeg har igennem noget tid været lidt irriteret på hotmail fordi det med at "svar alle" funktionen manglede og det at søge ligger langt væk og irriterer meget når det er noget man bruger tit.

Nu er løsningen endeligt kommet i form af outlook.com.
Den har Metro-design (eller som det hedder nu Windows 8 eller Modern UI) og minder på flere måder som noget der kører i Azure-skyen. Fantastisk!
Der er nogle ting der stadig føles lidt langsomt, men stadig langt bedre end hvad hotmail har kunne præstere så nu er jeg hoppet over på outlook.com

Du logger bare ind på din hotmail konto og går derefter ind på outlook.com og denne side vil nu vise din hotmail-konto som outlook.com viser den og gøre den minder langt mere om outlook.
Jeg har selv valgt at den altid skal bruge dette, så selv når jeg går ind på hotmail så skifter den selv over til Outlook.com og jeg kunne ikke ønske mig andet og bedre.

Det er fandme smart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst