mandag den 30. juli 2012

Samsung Galaxy S3 får Android 4.1 (Jelly Bean)


Nu har jeg jo selv en Samsung Galaxy S3 som jeg er uhyre glad for, så klart dette også er vigtigt for mig.
Selvom man er med på det nyeste og lækre standart for smartphones (Læs: iPhone killer) med den lækre indmad så gør det heller ikke noget at det forbliver sådan.
Derfor er jeg selvfølgelig også så mega glad fordi at min Samsung Galaxy S3 får Android 4.1 kaldet Jelly Bean.

Her er der fokuseret på responsive applikationer og hurtig respons når du rører skærmen.

Det forventes ifølge nedenstående link, at Android 4.1 (Jelly Bean) udkommer til Samsung Galaxy S3 til oktober (ca), så at have investeret i denne fantastiske og dejlige telefon viser sig nu som en endnu bedre handel ved at den vil blive opdateret til nyeste standart og dermed få meget bedre oplevelse for brugeren og ejeren af telefonen, og samtidigt vil du få bedre udnyttelse af dine ressourcer i form af batterilevetid.
Synes egentligt den holder meget godt batteri, men meget godt den så måske vil få endnu længere levetid.

http://ubuntulife.net/android-4-1-jelly-bean-for-galaxy-s3/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst