søndag den 15. juli 2012

Hjælp til anbefalingen


Jeg er ikke selv skide god til anbefalinger og det er altid meget godt at finde inspiration og hjælp til det man ikke kan.
Forleden ledte jeg efter hvordan man kunne få anbefalinger fra LinkedIn ind på min side således at de kom automatisk fra LinkedIn med antal og tekst og det hele således jeg ikke selv skulle sørge for at holde min side opdateret.
Her faldt jeg så over et link til hjælp til dem der ikke er så gode til det med at skrive en god anbefaling på trods af man gerne vil, så her ville jeg lige dele sådan et værktøj.

Indtil videre har jeg ikke haft behov for sådan noget, men kunne være andre kunne finde den brugbar hvis de har behov for hjælp og inspiration. Så få hjælp til at skrive din anbefaling.

Se derfor nærmere på: www.endorser.org

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst