onsdag den 12. december 2012

C# (.NET) udvikler til din virksomhed NU?



Søger du en dygtig C# udvikler til din virksomhed?

Jeg er både teknisk velfunderet, samt et kreativt hoved til forretningsudvikling.
Se gerne mere på mit udvikler CV - som både er i online version og mit offline PDF udvikler CV.
 - læs gerne mere omkring min uddannelse (inkl. kurser, konferencer, og certificeringer)
 - læs omkring min erhvervserfaring og ansættelser (inkl. anbefalinger)
 - læs hvilke kompetencer jeg har erfaring med (her kan ses hvor min erfaring kommer fra, samt vedligeholder sig selv).

OBS. Mit offline PDF CV er ikke garanteret opdateret, men under de forskellige ovenstående kategorier på min side, vedligeholder min side selv erfaring for kompetencer. Derfor kan det være en god ide at læse dette for mere præcise tal for min erfaring indenfor kompetencer.

I har her muligheden for at få en meget dygtig C#.NET udvikler, med god erfaring indenfor flere forskellige grene og områder af softwareudvikling. Dette er både backendudvikling, men også frontend udvikling.

Som person er jeg meget energisk og nysgerrig - så jeg arbejder ofte privat med nyeste frameworks og standarter for at prøve dem af, samt lære mere effektive måder at udvikle på.

Et eksempel herpå var at så snart Visual Studio 2012 blev frigivet begyndte jeg at arbejde med den sammen med .NET 4.5, som også gav nogle udfordringer. Dette var omkring JSON actions der ikke virkede i MVC4 sammen med jQuery, men så snart jeg flyttede alt kode til MVC3 så virkede det.

Fordi jeg er meget teknologi interesseret / fascineret var jeg også en frontfigur for HTML5 / CSS3 under min ansættelse i Capgemini. Efter en konference kom jeg tilbage med et stort behov for at vidensdele.
Her holdte jeg et indlæg for Innovation Lab som blev enormt godt modtaget, og spredte budskabet om HTML5 enormt hurtigt. På grund af denne succes blev jeg herefter bedt om at holde et indlæg på vores Unit meeting for alle i vores afdeling omkring det nye og effektive i HTML5 og CSS3.
Herefter blev jeg internt kendt som "Mister HTML5", og alle spørgsmål vedrørende HTML5 / CSS3 blev henvist til mig.

Min rolle har hovedsageligt altid bestået som software konsulent, med en stor del kundekontakt omkring projekter og vedligeholdelse af systemer, applikationer og programmer.

Tag et kig på min side www.csharpudvikler.dk og læs meget mere om min profil, hvordan jeg er privat, på arbejde, og som udvikler. Se her også mit systemudvikler CV, min uddannelse, erhvervserfaring, kurser, certificeringer, og en lang række kompetencer jeg bestrider.
Se samtidigt også mine anbefalinger fra de steder jeg har været ansat tidligere, samt mine kollegaers kommentarer på LinkedIn.

Hvis jeg er profilen I søger, så skriv gerne til mig.
Her har i mulighed for at sende mig et stillingsopslag sammen med en besked for vi kan tage den videre dialog. I tilfælde af jeg er ansat (og glad for firmaet) andetsteds, er det muligt at lave et abonnement - således du vil blive notificeret på det tidspunkt jeg bliver arbejdssøgende - så I kan sikre jer en stærk profil.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Med venlig hilsen
Laurits West

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst