onsdag den 5. december 2012

Følelsen af succes ved udvikling

Hvor er det dog en dejlig følelse når man får ting gjort, til at virke og være endnu mere smarte.
Igår lavede jeg en masse mindre rettelser til C# udvikler.dk (www.csharpudvikler.dk), som bare overall gør min side mere lækker og professionel.
Fx. fik jeg rettet min footer så den altid er i bunden af siden, og så den altid passer til.
Fik rettet på detaljesiden for kompetencer, så mit piechart altid ser rigtigt ud og passer bedre til sidens størrelse. Desuden så blev linket "Tilbage til kompetence oversigten" rettet så man kommer tilbage til den kompetence man netop har set på, så man ikke skal scrolle for meget.
Fik tilføjet lidt flere kompetencer, og tilføjet erfaring til dem også.
Fik ændret lidt i billeder, så jeg bruger lokale billeder, der er komprimerede og optimerede til web for at få hurtigere levering af sider.
Fik rettet lidt i mine infobokse under firma-ansættelserne - så teksten for hvorfor jeg ikke er der længere nu er lidt pænere.

Jeg prøvede faktisk også at lave en ny controller i håbet om jeg kunne komme udenom /Index i http://www.csharpudvikler.dk/UdviklerCV/Index, men det virkede desværre ikke helt. Så det kan jeg ikke rigtigt ændre ved ser det ud til.

Der er dog stadig lidt småfejl som jeg fik indført igår.
Det ser ud til flere af dem gør sig gældende i andre browsere end Firefox.
Fx. på Udvikler CV (Oversigt) fik jeg tilføjet et billede to gange ved en fejl.
Min side har også en fejl med bredden et sted, for jeg kan se at nu på min mobil står topmenuen forkert, og der er en fejl på kompetence siden - fordi de ikke står på række som de bør.
Der skal tilføjes min-width igen til den center boks der viser 90%.
firma-siden skal jeg også have rettet div'en med klassen .wrapper til ikke at bruge min-height på 100px for det gør der kommer en fejl med footeren.
Under kompetencer ser det ud som om at IE får en fejl med fx SCRUM og det link der er lavet rundt om.
Som om den laver det to gange, efter jeg har tilføjet en title til det element.
Så der er først et a-tag med en masse div'er i - den som laver bookmark teksten, og efter denne kommer selvsamme a-tag uden title med SCRUM teksten i selvom denne også er præcis samme element indeni den anden a-tag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst