tirsdag den 4. december 2012

Google som total operatør?


Læste: http://newz.dk/google-bliver-maaske-snart-ogsaa-teleselskab

Nu har de services, fiber, android til mobiler og smartphones (plus alle mulige andre devices), og deres egne smartphones også og vil således nu også til at være tele udbyder.
Inden længe kan de levere alt du ønsker.
Mobil, internet, tv, jeg skal gi dig.

Altså de har jo Google TV, Fiber, Android, Mobiler, Search Engine, Social Networking (det er faktisk ikke social networking, men Facebook ser dem som en konkurrent i deres felt), alle deres online services med Google Docs, og lign. Så har de blogging som jeg sidder på, analytics, og tools til hjælp - fx har jeg brugt deres chart tool til min side www.csharpudvikler.dk under kompetencer og detaljer for den enkelte kompetence (fx C# .NET).

Hvis de nu også skal være teleoperatør så får de en masse services online, og begynder meget mere at blive hardware og serviceleverandør i anden forstand end online.
Så inden længe kan du få Google mail, Google docs, Google maps, Google selvkørende biler, Google Cloud, Google tablet, Android Smartphone på Google Nexus hardware, sammen med Google tele abonnement, og en gang Google Fiber til at drive dit Google TV.
Ville ikke undre mig hvis de også kom med en spillekonsol inden længe.
De er jo også ved at udvikle nogle briller der skal informere dig mens du går rundt, så ja der er mange muligheder for giganten der vokser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst