tirsdag den 11. december 2012

Samsung Galaxy S3 får Premium Suite (Android 4.1.2)


Hvor er jeg dog glad for at jeg købte den Samsung Galaxy S3.
Nu får Samsung Galaxy S3 Android 4.1.2
Er virkelig overvældet over hvor meget service man får fra Samsung af, med penge tilbage, gratis reperation, software opdatering på software opdatering og opgradering af telefonen i helhed.

Forrige opdatering til Jelly Bean var jo ikke helt en succesoplevelse for mig må jeg sige, men derfor er jeg stadig glad for Samsung forsøger at effektificere telefonen og gøre den smartere.
Har haft telefonen i et halvt år nu og den føles stadig rimelig kvik (på trods af Android 4.1 Jelly Bean opdateringen), og at der så kommer mere er dejligt. Min gamle HTC Desire Z var sløv meget hurtigt efter jeg fik den, plus deres opdateringer var minimale og med ingen reele større forskelle der kunne mærkes.

Havde håbet på lidt flere forbedringer af selve grund systemet android, men i det hele taget er det bare rart man ved at der gøres noget for at forbedre brugeroplevelsen / user experience.

Jeg er jo også ved at optimere min egen udvikler cv side så den tilpasses til mobile devices og her bruger jeg selv min Samsung Galaxy S3 til at teste med.

Læs mere her: http://newz.dk/samsung-kommer-med-premium-suite-opdatering-til-galaxy-s3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst