mandag den 26. november 2012

Siden udvikler sig ved jobsøgning (arbejdsløshed)

Min side www.csharpudvikler.dk er lavet for at være mere effektiv og intelligent.
Siden skal aflaste mig og vise mine fremsigtede visioner for mig selv, og de løsninger jeg kan hjælpe med at lave.

Min side skal derfor være forberedt på hvis jeg bliver arbejdsløs udvikler. Her ville jeg sørge for min side selv skal skifte fokus så snart jeg ikke har nogen ansættelse på nuværende tidspunkt og dermed ingen erhvervserfaring.
Dette vil sige at fremfor at promovere mine kompetencer og evner, så sørge for at ramme et andet segment - nemlig at jeg søger arbejde og udfordringer. Her vil jeg forsøge at fokusere på at folk vil lede efter en nyskabende kreativ innovatør på webben, til at ansættelse og her skal de finde mig.
Derfor vil jeg ramme det publikum der søger efter en systemudvikler, C# udvikler, webudvikler, ASP.NET udvikler, udvikler, software engineer, og andre titler jeg ville arbejde indenfor.

Min side vil automatisk ændre mine keywords til at starte med jobsøgende, jobhunter, udvikler søger udfordringer, og lignende.
Indholdet vil skifte så fokus vil være på ikke at fremvise mine udvikler kompetencer så meget, men endnu mere at de besøgende skal læse mit Online CV, Downloade udvikler CV, og kontakte mig med jobtilbud hvis jeg er en interessant profil.
Descriptions på siden vil også ændre sig til at skrive meget mere om at jeg er systemudvikler der søger nye udfordringer - så kontakt mig hvis du søger C#, ASP.NET, Webudvikler med drive, passion og brændendende dedikation for udvikling. Skriv til Laurits West (mail-adresse) eller ring på (telefonnummer). Hent mit udvikler CV og læs mere om udvikleren Laurits West med mere end 6½ års erfaring indenfor systemudvikling.

Mit site skal være klar til at gå i DEFCON 1 for at være i største alarmberedskab for at nedjage alle der kan have behov for en dedikeret og dygtig systemudvikler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst