mandag den 26. november 2012

Samsung fortsætter teknologisk fremrykning (OLED skærme)


Samsung har jo igennem længere tid været langt fremme med deres lækre Galaxy smartphones.
Den seneste Samsung Galaxy S3 er jo også en virkelig lækker telefon, og med rygter om at deres Samssung Galaxy S4 (S IV) vil blive lanceret halvt inde i det nye år gør det jo ikke værre.

Nu viser det sig så at de er ved at komme med nogle helt nye skærme.
Nogle der er bøjelige, som derved også kan holde til langt mere. I forvejen synes jeg de er fantastiske og meget holdbare, så hvis de nye er fleksible og mere holdbare så vil Samsung blot fortsætte fremrykningen imod Apple.
At de er bøjelige gør så også at designmulighederne og anvendelsesmulighederne i dem bliver meget højere, så det er bare at fortsætte Samsung.

De er ikke de eneste der forsker i det, men dem der er længst - og hvis det er nogle der kan komme frem i 2013 så må man sige at Samsung jo nok er kommet rimeligt langt i denne process.
Jeg glæder mig til at se dem komme med noget nyt og spændende for som regel så virker det sku bare! Jeg har ikke noget at udsætte på min Samsung Galaxy S3.
Så tror også at den nye Samsung Galaxy S4 vil blive rigtigt lækker, og nok også en jeg skal købe. Jeg er begyndt meget mere nu at overveje at få en tablet fra Samsung og TV for at alting kan spille sammen, og at man bare er sikker på det er lavet smart og iorden.

Kilde: http://newz.dk/rygte-samsung-goer-klar-til-masseproduktion-af-boejelige-oled-skaerme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst