mandag den 12. november 2012

Laurits West, C# udvikleren.. udvikler sig

Min side www.csharpudvikler.dk skal være "mit nye hjem". Forstået således at her skal jeg sætte mit digitale fingeraftryk i form af mit systemudvikler CV både som PFD, men også i online form.
Formattet skal være anderledes end så mange andre bruger det ved at vedligeholde sig selv, samtidigt med at jeg gerne vil konkret kunne vise hvor mine kompetencer, evner og certificeringer, anbefalinger, etc. kommer fra og er forbundet.
Dette skal skabe et mere troværdigt billede af mig og mine evner, samtidigt med at skal vise jeg tænker anderledes end de fleste. Jeg ser muligheder i stedet for begrænsninger, udfordringer i stedet for problemer, og fordi jeg er en kreativ ideudvikler så ligger det mig naturligt at forbedre til slutbrugerens behov og ønsker, samtidigt med at lave en effektiv intelligent og nem vedligeholdelsesmæssig levering af produkt og system.

C# udvikler (www.csharpudvikler.dk) skal være stedet hvor jeg sammenkæder alt min information for at den kan vedligeholde sig selv, og minimere mit arbejde med at vedligeholde trivielle data. Derfor skal jeg kun tilrette og tilføje eksisterende eller nye projekter, eller kompetencer.

Dette er min specielle evne. At se en løsning og se mulighederne for at gøre den smartere, nemmere at vedligeholde og mere effektiv for slutbrugeren. Jeg er altid ham med de nye anderledes ideer og vinkler på ting, men jeg er ikke bange for at få et nej eller moddebat eller få en forklaring om det er en dårlig løsning - da det hele blot er muligheder.

Så sent som i dag blev jeg rost af min kunde for at have gjort gode fremskridt og for at kunne sætte mig ind i så kompliceret stof så hurtigt. Det er jo altid fedt specielt når kunden selv kommer og siger det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst