onsdag den 14. november 2012

Csharpudvikler.dk hjælper med at finde forsvundne børn


Hvis man ser nærmere på http://notfound.org/ så kan man se at man kan hjælpe andre ved at lade sin 404 Page not found bruges til andet end bare en sjov besked.
Vi hos www.csharpudvikler.dk tager det seriøst og vil gerne forsøge at hjælpe andre i nød.

Derfor har jeg nu implementeret deres løsning således at hvis du indtaster en forkert adresse på www.csharpudvikler.dk så henvises du til en "404 Page not found"-side der præsenterer en side hvor du måske kan hjælpe med at finde et barn.
Nu er de fleste ikke nogen omkring Danmark, men dette betyder ikke at mine besøgende ikke kan sidde i andre lande. Jeg kan se på mine statistikker jeg får mange besøg fra lande langt væk, så hvis det kan hjælpe med at finde et barn så er jeg godt tilfreds.

Jeg vil gerne hjælpe med at finde forsvundne børn.

Se mere her: http://vimeo.com/49843189

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst