tirsdag den 20. november 2012

Søger du en C# udvikler til din virksomhed?

Hejsa

Mit navn er Laurits West, og er en dedikeret ASP.NET Webudvikler.
Jeg har en brændende passion for webudvikling, samt nye teknologier.

Har du behov for en alsidig C# udvikler der har arbejdet indenfor flere aspekter i C# og .NET udvikling?
Desktop applikationer, services (og webservices), til webudvikling.

Jeg har mere end 6 års erfaring i C# og .NET udvikling og stiler imod at blive Microsoft arkitekt.
Igennem min korte karriere har jeg allerede stiftet bekendtskab med mange facetter af C# og .NET udvikling.
Startede min karriere med winforms, windows services, SQL og databaser.
Senere fik jeg mere greb på ASP.NET både webforms og MVC. Her roddede jeg selvfølgelig også med SQL, lokalisering og globalisering. For at effektificere blandede vi også AJAX og JSON ind i det, med en masse fremtidsplaner for at forbinde til FB, LinkedIn, Twitter og andre sociale medier.
WPF er mig heller ikke fjern bekendt, dog en noget anderledes måde at programmere på end man er vant til fra den mere traditionelle programmering jeg er vant til.
I øjeblikket arbejder jeg på Webforms som skal opgraderes til .NET 4.0 hvor vi vil få en masse fordele i LINQ, lamba expressions olign. som jeg glæder mig meget til fordi det vil gøre mange ting meget nemmere for os.
Derudover bruger vi også Microsoft Reporting Services til at danne PDF'er med, og planer for tilpasning til mobile platforme for specifikke sider.

Som person er jeg meget humørfyldt og altid glad. Er blevet fortalt af kolleger jeg altid har meget energi så jeg kan fortsætte fokuseret meget længe i et stabilt tempo, og at jeg også er meget innovativ med mine tanker og ideer. At jeg er enormt god i idefasen og se muligheder med usability og se udvidelser til fremtiden.
Er noget jeg er meget stolt af fordi jeg har dette kreative gen og ser meget hurtigt et produkt hvor det kan ende og hvad det kan udvikle sig til.
Er noget som jeg oplever adskillige gange i løbet af en måned med alt muligt forskelligt, som fx hvis jeg går i biografen eller ude og handle og pludselig så får jeg masser af business ideer til hvordan de kan blive bedre og lave noget innovativt og forbedre deres forretning.

Læs meget mere her på min side www.csharpudvikler.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst