tirsdag den 5. juni 2012

Udvikleren der kan løbe stærkt


Interessen for mig er steget enormt de sidste par dage - ca den sidste uge.
Der er kommet en henvendelse fra LinkedIn på et uopslået job som man gerne ville have mig til samtale på i sidste uge.
Dagen efter kom der to kontaktanmodninger på IT-Jobbank, dagen efter igen fik jeg en opringning og mail fra en englænder der rekrutterer folk til det danske marked. Om aftenen fik jeg en opringning fra en anden som jeg ikke nåede at få reageret på og så fik jeg samme opringning dagen efter.
To dage efter ringer en anden person som havde set mig på IT-jobindex og på LinkedIn som gerne ville snakke med mig også. Og dagen efter får man en opringning fra en kollega til en af dem der havde kontaktet mig tidligere.

Er du gal folk der er interesse for mig og ved slet ikke hvor denne interesse for min udvikler profil kommer fra, men kan jo konstatere at jeg åbenbart må have lavet et godt systemudvikler CV som fx:
For når man får ca 1 til to henvendelser per dag så det vist et tegn på jeg har en interessant udvikler profil og nogle spændende udvikler kompetencer.
Det er ikke sådan man får stress af det, men er nu meget fedt at få bekræftet man er eftertragtet derude.

Så min nye udvikler side (C#) kommer nok også til at hjælpe med at mit ansigt ud af til på nettet som systemudvikler og c# udvikler for at skabe en meget interessant profil der kan være interesse omkring.
Kan være der er et stort behov lige i øjeblikket og der skal bruges de sidste budgetter af halvåret, men uanset hvad så kan man ikke andet end smile når man får så stor interesse og kontakt og så mange jobtilbud i stribe for så føler man sig rigtigt værdsat, men da jeg som person også er af ydmyg natur så er det stadig heller ikke noget der stiger mig til hovedet eller vil lade mig blive arrogant for man skal aldrig være for stor i spyttet uanset hvor højt på strå, heldig eller dygtig du er. Gør plads til andre og vid dit værd (og bevis det) i stedet for at lade det kun komme sig til syne igennem dine ord og "pral", for det kan bide en enormt bag i og så er det bare slet heller ikke mig at være sådan overfor nogen - hverken kolleger eller arbejdsgivere eller andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst