tirsdag den 19. juni 2012

Den smarte Samsung Galaxy S3 er MIN nu!

Nu kunne jeg ikke vente læmgere! Nu fik jeg mig så en Samsung Galaxy S3.Jeg og kæresten skulle i Bilka og imens ringede jeg til Telmore og spurgte til deres venteliste. Regnede med de ville have en ide om hvornår næste sending ville komme, og hvor mange de ville få - manden i røret sagde at Samsung ikke fortæller særligt meget om hvornår de kan undvære flere og hvor mange de kan undvære..
Det var tilpas udefinerbart til at jeg kunne tænke der kunne gå en uge til en måned eller mere og den usikkerhed var jeg ikke lige noget jeg kunne arbejde med.
Så vi gik ind i TDC og først sagde ekspedienten jeg kunne få den for i alt 5800+´og synes det måske var lige lovligt meget. Derudover havde de den kun i hvid og jeg ønskede den i blå fordi fingeraftryk efter sigende ikke skulle kunne ses så godt her.
Næsten lige ved siden af lå en 3 butik og her prøvede jeg så lykken.. Efter lidt snak og høre hvad de kunne tilbyde sagde han 5300 hvilket var lidt mere spiseligt. Spurgte så til hvor mange de havde tilbage og han sagde 5 hvide og 4 blå og han havde allerede solgt 4 i dag.
Så ret hurtigt kunne jeg godt tænke mig til at hvis jeg kom igen i morgen ville de også være solgt.. PIS!
Nå fuck det jeg køber den og skifter!

Og nu sidder jeg så med den herhjemme og nyder det..
Den er så let, så tynd og virker knaldgodt. Der er to på mit arbejde der har en iPhone 3 og 4S som begge blev meget betagede af den og synes den var rigtigt fed både med vægt, størrelse og alt i alt.

Vil nok lave mit eget lille review inden længe hvis jeg får tid, men den er fantastisk lækker!
Men en ting i bør huske.. Slå noise reduction fra for ellers lyder man underlig i telefonen på trods af der ikke er noget støj.
Det lagde min kæreste mærke til første gang vi snakkede samen så var meget underligt lige pludseligt fordi den er helt ny og burde virke, men af en eller anden underlig grund så er det nødvendigt blot til tips til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst