mandag den 21. maj 2012

Udviklingsbloggen skifter navn til csharpudvikler(.dk)


Da jeg har planer om at relancere min egen side under et nyt navn www.csharpudvikler.dk og vil ligge mit hovedfokus på denne nye side har jeg valgt at skifte navnet på bloggen også.
Derved kommer den til at afspejle meget mere arbejde på www.csharpudvikler.dk da det er her jeg vil udvikle fremover af flere forskellige grunde.
Jeg vil her ligge meget større vægt på en anden mere professionel fremtoning og ramme nogle andre søgeord, eller andre segmenter af mennesker og målgrupper (også arbejdsgivere) på denne nye måde og samtidigt tror jeg også at min udvikling vil blive nemmere og sjovere på grund af ASP.NET MVC (3 og 4), men også på grund af de erfaringer jeg har fået i forbindelse med fremtidens udvikler (www.dotwest.net). Her har jeg haft gjort mig rigtigt mange tanker omkring min side som nu vil blive gennemført i www.csharpudvikler.dk og vil skabe en helt anden struktur og grundlag for at "targete" de rigtige mennesker og målgrupper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst