torsdag den 10. maj 2012

Systemudvikler udvikler sig igen


Jeg går med nogle tænker om at udvide min side og mig selv på en helt anden måde.
Det skal både være et læringsprojekt, for at lære lidt teknologier som jeg gerne vil styrke mig selv i og så elsker jeg jo også passende udfordringer så jeg kan blive dygtigere systemudviklere og kunne udvikle bredere til bedre platforme og måder.
Planen er at lave et sted hvor jeg kan samle mine erfaringer og kanalisere folk til det segment de søger. Som en portal for flere typer arbejdsprofiler jeg kan bestride og dermed brænde mig selv specifikt til de forskellige segmenter jeg kan bestride.
Dette kan være
web applikations systemudvikler
Og
Desktop applikations systemudvikler
Dermed skal der tilknyttes selvstændige artikler der fortæller om forskellige dele jeg arbejder med, lærer og for at vise denne side af mig selv.
Der er stadig nogle detaljer jeg skal have på plads, men det er også noget jeg skal arbejde mere med.
Men til at starte med vil jeg gerne begynde at lære mere omkring
Blogengine.net
Umbraco cms
Asp.net mvc 3 & 4 i c#/csharp
Så det vil nok blive tema for det kommende år at arbejde imod det mål langsomt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst