onsdag den 14. august 2013

Windows 8 - Samarbejde på tværs af platforme

Nu er verden blevet true mobile, fordi efterhånden har alle (de fleste business relaterede) en smartphone der skal kunne alting overalt on the go/on the fly.
Det er blevet en nødvendighed for at kunne være effektiv og arbejdsom, fordi du skal have dine data med dig overalt og kunne dele alting meget nemt og hurtigt.

Her ser jeg klart Windows 8 får en stor fordel fordi de allerede nu har lavet "Mobile first" i Windows 8 så det passer til mobil og tablet brug og der er så ufatteligt mange fordele ved det.
Nu har jeg selv en Samsung Galaxy S3 og det er fantastisk jeg kan ALT på den telefon!

DOG mangler jeg lidt muligheden for at kunne dele ting med min computer, og igen her vil Windows 8 få en stor fordel. Når folk får vænnet sig til det nye brugsmønster vil langt flere kunne se at den nemme integration af services gør arbejdet nemmere, og på sigt skal Windows 8 nok også få stærkere bånd med mobile og tablets til at dele indhold på tværs.

Så snart de stærkere bånd til mobil/tablet/pc bliver collaborative så man kan arbejde mere flydende på flere platforme så vil Windows 8 for alvor være stærke fordi de allerede er derude.
Det er den fordel som Apple har haft i deres iPad, som Windows nu skal få i alle deres medier - mobiler, computer og tablets til at dele indhold nemmere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst