mandag den 12. august 2013

Gøre Android endnu klogere?


Jeg ville SÅDAN ønske at Android havde en setting der gjorde at man kunne bede Android om at synkronisere ens acces points med ens Google konto.

Sidder selv med en Samsung Galaxy S3 og den er nu til reperation 3 gang fordi 3 mobil ikke kan finde ud af at udføre reperationen. Så er det virkeligt frustrerende at jeg har haft fået koden hos mine forældre hvor den forbandt, hos min svigermor og den bare forbandt, hos mine venner og bekendte og hver gang så er de første par uger bare det samme igen.
Det er SÅ irriterende, plus hvis den kunne huske sådanne ting så ville det gøre livet meget nemmere for mig også. Vi sad på en lille ø i Grækenland og fik forbundet til nettet rundt omkring i byen - på standen, på cafeer, osv, men det var alt sammen på min reservetelefon (min Samsung Galaxy S3 var til reperation under min ferie). Når jeg får min Samsung Galaxy S3 skal den starte op, men hvis jeg tager den med ned til samme ø igen skal jeg igen bede om koderne for at kunne komme på deres net. Det er jo ret irriterende når man ved at ens telefon som regel ikke holder i mange år, og når du skal have den repareret eller skifter den ud så kan Android ikke bare huske sådanne ting.
Det er noget som jeg virkelig godt kunne tænke mig Android ville kunne, og efterhånden er der ikke så mange nye revolutionerende funktionaliteter i Android så det ville være en god tilføjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst