tirsdag den 8. januar 2013

Fremtiden for en HTML5 udvikler?



Mit navn er Laurits West, og du kan se mit online visitkortwww.csharpudvikler.dk.
Jeg skal til og gennemgå en masse uddannelse og introduktionskurser i forhold til nye teknologier, og værktøjer - fx:
- hvad er nyt i Visual Studio (VS) 2012
- hvad er nyt i Team Foundation Server (TFS) 2012
- se på ASP.NET (Webforms) vs. ASP.NET MVC
- Sharepoint 2013 introduktion
- Windows 8 introduktion & Apps udvikling

Derudover skal jeg også til at gennemgå materialet til Programmering i HTML5 med Javascript & CSS3, som er grundlag for Microsoft eksamen 70-480.

Jeg glæder mig for det er lige præcis den vej jeg gerne vil arbejde hen imod, så det er rigtigt godt. At arbejde mere med, og styrke mine kompetencer indenfor HTML5, og CSS3, og Javascript er kun det jeg kan ønske endnu mere.
Dette skal helt klart være det felt jeg skal arbejde med senere i min karriere, så at komme på kurser og introduktioner er kun det der skal til for at nå målet.
Kan kun sige jeg glæder mig meget.
Just use this voucher code when scheduling your exam: HTMLJMP (voucher code available through 3/31/2013 or while supplies last.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst