fredag den 4. januar 2013

Endeligt kommer jeg væk fra 3 Telefoni!



Den eneste grund til jeg valgte 3 var jeg kunne få min Samsung Galaxy S3 med det samme.
Nu kan jeg endeligt slippe væk og GUD hvor er jeg dog glad for det!!
Jeg HADER 3 Telefoni, mere end noget andet teleselskab i hele Danmark!

Jeg skulle ringe og framelde mig, hvor jeg blev mødt med en arrogance og ingen tilbud om at de kunne bruge 800kr. på at gøre mit abonnement billigere, bedre, tilskud til telefon imod jeg binder mig i 6 måneder til dem.
Drengen i telefonen er nærmest uforstående overfor jeg vil skifte og spørg forundret hvorfor.
 - Fordi jeg kan ringe gratis til alle jeg snakker med hos Telmore
 - Fordi jeg har enormt dårlig eller ingen forbindelse hvis jeg er på besøg hos min far på Fyn
 - Fordi i er dyre
 - Fordi jeres administration er besværlig og siden er rodet

Jamen jeg kunne jo bare få alle dem jeg snakkede med til at skifte til 3 og så betale ekstra for at kunne snakke gratis med dem.
Her tænkte jeg straks, hører du dig selv snakke, eller er du bare dummere end Morten og Peter?
Nej tak, og så blev drengen nærmest pigefornærmet jamen så skal du snakke med Telmore og så kan de gøre det for dig med en småsur snerrende stemme.

Ja tak, så lad mig skifte!
Hos Telmore blev jeg mødt af en velkomstmail, som bød mig velkommen og informerede mig om forløbet.
Senere er jeg blevet informeret om hvornår de vil skifte, og sendt mig et sim-kort.
Dette kom aldrig så jeg ringede derind, og indenfor 1 minut sagde ham i den anden ende han ville skynde sig ned og få lavet et specielt til mig så det kunne blive sendt med posten i dag inden de tog afsted - hvilket var om ca. 15 minutter.
Se DET er service!
Og for nyligt har jeg lige fået en påmindelse om jeg skal huske at være klar når de skifter.

Hos 3 har jeg ikke engang fået og vide jeg er blevet meldt til at ville have overflyttet nummer, om hvad der vil ske og hvornår.
Jeg ville aldrig have valgt dem hvis det ikke var fordi jeg ikke kunne få den andre steder.
3 er ikke andet end dyrt lort, og det har været ufatteligt dyrt, men jeg fik min telefon.

Nu mangler jeg så kun 6 måneder med 358kr. før jeg har betalt min telefon, men jeg kan i det mindste skifte til Telmore hvor det kun koster mig 99kr. om måneden, plus jeg får det billigere end hos 3, og får mere end hos 3.

Glæder mig til jeg kan skifte tilbage til Telmore den 9. Januar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst