torsdag den 17. januar 2013

Bestået HTML5 Semantic Structure



Jeg er jo i gang med at gennemføre Microsofts 70-480 HTML5/CSS3/Javascript online kursus.

Det er noget der lige er mig!
Elsker HTML5 & CSS3 og de lækre ting det bringer til festen!

Det er så fedt at det semantiske element i HTML5 gør at du kan strukturere dine data og faktisk fortælle browseren hvad dit indhold er omkring! Det er jo SÅ lækkert!
Det skal jeg rode meget mere med så Google kan tage udsnit af min side og præsentere for andre.

Jeg har nu heldigvis bestået og gennemført første del af HTML5, CSS3 og Javascript fra Microsoft.

I have passed (01) | HTML5 Semantic Structure of the Developing in HTML5 with JavaScript and CSS3 Jump Start course

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst