tirsdag den 22. januar 2013

Android 4.1.2 Premium Suite til Samsung Galaxy S3



ENDELIG fik jeg Android 4.1.2 (kaldet Premium Suite) til min Samsung Galaxy S3.

Jeg har igennem noget tid gået og ventet på at jeg kunne få Android 4.1.2 Premium Suite fra Samsung, fordi en af mine bekendte hoppede over opdateringen Jelly Bean Android 4.1.1 (som jeg fik), og gik direkte til Android 4.1.2 Premium Suite. Da jeg fik Android 4.1 Jelly Bean var okay, men gjorde desværre bare min telefon tung og langsom, og måske slugte lidt mere strøm men ikke voldsomt meget mere - så ikke den allerfedeste oplevelse.
Det viste sig han har Telmore, og efter søgen i nogen tid virkede det som om at det var 3 (min gamle udbyder jeg købte telefonen igennem) der havde lagt deres egen ROM på, og derfor jeg ikke kunne modtage Samsungs opdatering. Det var der en på Samsungs side på Facebook der sagde, og han anbefalede jeg skulle skifte ROM.
Jeg havde prøvet med Kies Air, og igennem computeren, men der skete ingenting.

Efter nogen tid fandt jeg en på Facebook som sagde jeg skulle ligge en anden ROM på, og var begyndt at overveje det kraftigt - for jeg gider ikke at jeg har mulighed for at få nogle gode nye opdateringer, men at 3 så holder mig tilbage. Jeg havde dog problemer med at få taget backup af alle mine programmer og derfor var det et problem for jeg ville jo gerne bevare det jeg allerede havde på telefonen. Så det var noget jeg skulle arbejde lidt mere med, så der ville gå et par dage før jeg ville få det ordnet.

Men i går til alt held fik jeg heldigvis min nye opdatering med Android 4.1.2 til min Samsung Galaxy S3.
DET er den bedste opdatering jeg har fået ind til videre! WOW!
Tidligere har det at indskrive ord været meget godt, men engang imellem gætter den bare helt hen i vejret. Hvis du vil skrive ven foreslår den rødvin og så sidder man øhh hvordan fik du lige gættet dig til det uden jeg var i nærheden af alt det med bogstaver eller længde.
Den nye virker KANON godt! Den er mega mega hurtig, og forudsiger så hurtigt og præcist så er jeg meget mere glad for!
Har ikke set så meget mere på hvilke andre ting jeg har fået med, men er sikker på jeg bliver mere glad i de kommende dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst