torsdag den 17. januar 2013

Android 4.1 (4.2) Jelly Bean vokser



Android fortsætter med at vokse.
Statistikken for november viser at Androids Jelly Bean 4.1 & 4.2 vokser i andel.

Nu har jeg jo selv en Samsung Galaxy S3 som kører Android 4.1 og det er rigtigt lækkert!
En af mine venner blev "snydt" for Android 4.1 da jeg fik den, og gik derfor direkte til Android 4.2 i december. Den venter jeg på jeg endeligt kan få og håber på det bliver snart.

Det er dejligt at se at android vokser til en nyere og bedre udgave som Android 4.1 & 4.2 Jelly Bean jo er.


Kilde: http://www.gsmarena.com/jelly_bean_and_ics_continue_their_growth_at_gingerbreads_expense-news-5156.php

2 kommentarer:

  1. Antallet af enheder, der kører Android 4,2 Jelly Bean har passeret 10 procent mark, ifølge Googles månedlig fordeling af Android markedet.

    Outsource Andoird Development

    SvarSlet

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst