tirsdag den 19. november 2013

Beregne præcis alder


Har nu igen været ude for at der er stort behov for at kunne beregne en helt præcis alder.

Det er ikke altid lige nemt at finde ud af hvilken dato du skal være født for at være 6 måneder fra at være 16 år gammel, og det er tænke over det og få det verificeret er heller ikke nemt.
Da jeg allerede har den helt præcise alder på min systemudvikler hjemmeside overvejer jeg at lave en løsning til det, så man blot kan indtaste en dato og få den helt præcise alder med år, måneder og dage ud fra den fødselsdato.

En eventuel udvidelse kan så være at man vælger hvor gammel man skal være og den vil komme med en dato man skal være født for at opnå denne alder.

Dette vil være så den kan ses under min udvikler side på portofolio som en service.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst