tirsdag den 1. juli 2014

Dygtige mennesker har det med at glemme det banale


Læste netop sætningen "dygtige mennesker har det med at glemme det banale", og det slog mig at det måske var mig.
Linien efter viste sig så at give mig ret, da man her skrev at det specielt er folk med lister - hvilket jeg personligt bruger meget af.

Citat:
"som er en undersøgelse af hvordan især flyindustrien og byggebranchen håndterer kompleksitet. Svaret er tjeklister, og hovedindsigten er den at dygtige mennesker har det med at glemme det banale."

Jeg har det med at jeg laver lister over to do's både på arbejde, men også personligt. Det er hvad skal jeg huske at købe, hvad skal der laves derhjemme, skal der ses på wifi dækning i huset, skal vi købe ind til vi får mange gæster på torsdag, forberede et foreslag til bestyrelsesmøde tirsdag klokken 19.30, male gavlen, skrive omkring rollers funktion og kombinationsmuligheder, underpunkt skal arve rettigheder, lave needed -side med hvad kræver det før du kunne tænke dig at skifte arbejde, en surprise middag for Tatiana, med biograftur og de støvler hun var vilde med, og dessert når i kommer hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst