tirsdag den 22. juli 2014

Csharpudvikler.dk som serviceprovider


Igennem noget tid har jeg tænkt på der er mange der netop har behovet for at beregne alder præcist.
Derfor vil jeg lave en apps-sektion på min udvikler side, som skal have en app til timespan calculator.
Således kan man fx beregne alder præcist, via en side.
Dog vil jeg også udvide min udvikler side og udstille den som en service.

Så hvis nogle har behov for at kalde en service som kan beregne et præcist timespan så kan de kalde min service.

Således vil der være en Apps-side på min udvikler side, hvor man kan indtaste startdato [år, måned, dato], og en slutdato kan ændres, som standard vil være sat til dags dato, med samme format som ovenstående.
Den vil så kalde selv samme service, og returnere resultatet til siden for at præsentere det.
Derudover vil det være muligt at en anden systemudvikler kan kalde min service med AJAX med JSON, og modtage et JSON svar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst