mandag den 21. juli 2014

Anmelderrost vinholder Wine Cell


Jeg er ikke den store vinkender, og/eller vinelsker.
Derfor vil jeg nok stadig gerne have et par flasker liggende når der kommer gæster som kan li et glas rødvin.
Har tænkt på at man kan få de gammeldags stativer til at sætte ovenpå et skab og så klare mig med det, men jeg er jo ret så vild med ting der er anderledes og som får folk til lige at stoppe op og sige hov hvad er det.
Det gør Wine Cell, for dine flasker hænger nu vandret ud af væggen på grund af dens unikke opbygning og så kan du jo ellers selv opbygge din vinkælder over grundplan som du ønsker det i alle de mønstre og farver du kan komme i tanke om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst