onsdag den 5. februar 2014

Vær proaktiv på nettet


På nettet betyder alder ret meget!
Ikke din fysiske alder, men at du har stået længe på nettet for hvis du har været der længe med besøgende må det betyde det er noget interessant.
Af netop selvsamme grund skal Laurits West ligge på nettet og have en side der opdaterer indholdet selv.
Det gør min side løbende får nyt "indhold" og opdateres uden jeg selv skal vedligeholde for meget hele tiden.

Når Laurits West er kommet på nettet som C# udvikler i 2014 så betyder det også at den titel passer til mig, Laurits West, meget bedre i fremtiden. Google vil se min værdi som csharpudvikler fra mit site www.csharpudvikler.dk. Det er en af de ting jeg satser stort på, fordi at tid alene har gjort min gamle blog meget betydningsfuld.


Derfor var det også så vigtigt at få skudt projektet i gang i tide fordi tiden betyder så meget!
Det vi vtigste er næsten at få noget derud som kan starte en historik, for jo før du gør det, jo mere historik kan du vise at der er, og det er bare vigtigt.
Jeg vil gerne have at min side skal startes op og automatiseres så meget som muligt så jeg kan have at den bare ligger og passer sig selv, for allerede nu som tiden går bliver tiden til at pille/rode/rage med de private web projekter bliver mindre og mindre. Så det er om at få det hele startet om allerede og lavet nemt og intelligent så jeg ikke skal ændre en masse og gøre alt muligt for at det virker hvis ting skal ændres.
Det skal være nemt at rette ting og det er det, og det vedligeholder sig selv og opdaterer sig selv med nye data.
Der mangler noget med nogle microdata der skal gøre at søgemaskiner ved mere omkring hvad de forskellige elementer på min side er. Så den ved at det der står her er min nuværende alder, dette er mit navn, dette er min arbejdsplads, dette er hvor jeg bor etc.
Det har en ret stor betydning og vil også være noget af det jeg vil rode mere med, sammen med at lave en tilpas dynamisk sidebeskrivelse til hver side og få det opbygget korrekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst