tirsdag den 11. februar 2014

Laurits West anbefales til C# og .NET

Når man udfører et rigtigt godt stykke arbejde bliver man anbefalet, og andre der kan se dine gode resultater, kompetencer og egenskaber ønsker at få dig som deres nye medarbejder.
Nuværende har jeg 11 anbefalinger der siger: "Jeg anbefaler Laurits West". 4 af mine anbefalinger er fra tidligere arbejdspladser, og så har jeg 7 anbefalinger fra LinkedIn, udover alle dem der siger god for mine kompetencer.

Jeg kan nu se at begge dele gør sig gældende, da mange af mine anbefalinger, bliver taget imod med stor ros af arbejdsgivere, samt headhunters. Mit store drive og passion for mit fag skinner også godt igennem fordi folk kan se jeg har en meget stærk passion for webudvikling - herunder ASP.NET, HTML5, CSS3, ASP.NET MVC og meget meget mere. Det er ikke så svært hverken af se min passion for webudvikling eller mine kompetencer i C# & ASP.NET ved at se på min side www.csharpudvikler.dk.

Det er ikke kun mine arbejdsgivere der har kunne se mit værd, men også mine kollegaer, hvilket jo er mere en ros af mine tekniske færdigheder, og min teamspirit for at få løst vores fælles mål og opgaver.

Kan jo kun være stolt over at have så mange kompetente mennesker der kan anbefale mig og sige jeg har udført et godt og dygtigt stykke arbejde.
Det er jo så ikke kun på mine tekniske stærke kompetencer i C# og .NET, men ligeledes også på min personlige profil og kvaliteter som kollega.

Jeg har forsøgt at lave en liste over anbefalinger her:
  1. Anbefaling af Laurits West fra Capgemini
  2. Anbefaling af Laurits West fra KMD
  3. Anbefaling af Laurits West fra Informi GIS
  4. Anbefaling af Laurits West fra Flemming Nielsen
  5. Anbefaling af Laurits West på LinkedIn

Fordi min passion er så høj så gør det også at jeg har svært ved at slippe "faget" systemudvikling og hatten systemudvikler helt når jeg kommer hjem fordi jeg nyder det så meget.
Dette er en af de kvaliteter der tydeligt skinner igennem så man kan se hvad jeg stræber efter og hvad der starter min indre ild af passion for webudvikling.

Jeg nyder at udfordre mig selv og kaste mig over forskellige projekter hvor jeg kan lære noget nyt spændende. Det gør mig ikke noget at bruge min fritid på at nyde at prøve nye teknologier såsom HTML5, CSS3 eller effektiv datatransport som kan være JSON og AJAX. Jeg forsøger altid at rode med noget nyt, og derfor har min side også været under konstant opbygning og forandring fra jeg har haft den fordi jeg forsøger at lave nyt, gå andre veje, give flere eller andre muligheder. Der er meget forskelligt som jeg har rodet med - fx. piecharts og diagrammer for at vise flere detaljer omkring mine kompetencer.
Automatisering har også spillet en høj grad af mine projekter sammen med effektificering.
Fx at skiftende perioder på min side - alder, periode for ansættelse etc. altid beregnes, at tidsstempler selv automatisk sættes når min fil som cv ændres og ligges op, at der automatisk registreres hvilke filer og sider der er rettet i hvornår og automatisk laves en change log.


Så meget kode har ikke været ret anvendeligt for de fleste besøgende af min side www.csharpudvikler.dk, men har været meget lærerigt og underholdende for mig fordi jeg har følt det blev mere og mere produktionsklar og jeg samtidigt har kunne lege med et hav af forskellig ny teknologi.
Fx at mine data såsom email adresse kun er gyldig i en periode når du aktivt klikker på siden (for at undgå spam fra bots og crawlers), eller at hvis du vil have kontaktoplysninger på mine tidligere arbejdsgivere, firma etc. så sendes disse med AJAX via JSON og vises på siden så man er sikker på der ikke er nogle crawlere der spammer dem heller.
Rigtigt mange af sådanne features har jeg rodet med undervejs i udviklingen af mit site, og har lært meget af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst