søndag den 1. juni 2014

Funktionelle knager i fede farver


Jeg personligt går meget op i når jeg kan få nogle ting til mit hus som opfylder mere end et behov, og gerne er lidt anderledes og sætter lidt mere liv og farve og glæde på tilværelsen og huset.
Hooknooks opbevarings knage gør livet nemt for dig, i form og funktion!

Du kan hænge ting på den som man altid har kunne på knager, MEN du kan så også opbevare ting i den!
Fx i vores gang har vi knager i den ene side, bænk plus hylde, og så havde vi tænkt på nogle små kasser til småting man ofte gerne vil ligge fra sig. Det kan være nøgler, det kan være høretelefoner, en kuglepen du har haft i lommen eller andet.
Den tanke har jeg nemlig selv haft, og nu kan de kombineres hvilket jo er helt fantastisk!
Desuden kan jeg jo kombinere dem i en masse lækre farver så der er noget pang effekt, og gør gangen lidt mere livagtig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst