mandag den 30. juni 2014

Designskills for en webudvikler


Nu er det på tide at lave endnu en side.
Det skal være en for vores grundejerforening, og selvfølgelig skal den have en hvis standard designmæssigt så den er pæn og indbydende - ikke som de fleste andre grundejerforeningers sider.
Nu er dette mit erhverv så er vigtigt at den bliver lavet ordentligt, pænt og struktureret.

Skal til møde på tirsdag omkring hvad den skal indeholde, men jeg overvejer om jeg allerede i dag skal begynde at lave et designoplæg som de kan se hvad jeg havde af tanker.
En ting er helt sikkert - det er at designmæssigt vil den helt klart få os op på et højt niveau som gør vores boligforening meget interessant.
Derudover vil den med tiden vokse i funktionalitet, men til at starte med vil der være meget basal information.

Således kan vi prøve den af og få ideer til hvad der er muligt, hvad er smart, hvad er behovet, og når denne analyse så er gennemført kan den vokse til næste niveau.

Bliver spændende at se hvad vi bliver enige om at der skal være af indhold, og om de rent faktisk forstår hvad det indebærer af information.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst