tirsdag den 10. juni 2014

BJ-Trading.dk hvis du vil gøre et godt køb!



Igennem mange år har BJ-Trading.dk altid gjort det formidabelt.
Har før haft RMA hos dem og der var ingenting, det blev bare ordnet uden en masse problemer og spørgsmål som mange andre kan give en. Det er en del år siden efterhånden.

Man ved jo aldrig om denne service kan blive ved, men jeg har altid stolet på bj-trading.dk netop fordi de bare gør det så godt. Prisen ligger et par enkelte kroner over den laveste pris, men er 1000 gange den pris værd bare du har en enkelt RMA hvor du skal undvære noget hardware i længere tid. For bj-trading.dk sørger for at det går hurtigt, og sørger for at få fikset dine problemer så du hurtigt kan komme videre.
Det er god service, kundepleje og så er deres priser egentligt også ret gode og ikke de dyreste.

Nu for noget tid siden skulle jeg have en NAS og købte derfor min harddisk hos BJ-trading.dk, men efter 1-1½ måneds brug af harddisken kom der en S.M.A.R.T. -fejl fra NAS'en om at der var fejl på harddisken.
Prøvede så at tage den over i windows, formatere og køre fejlsøgning (og fejlretning) og prøvede så at ligge den i NAS'en igen. Desværre med samme fejl.
Så jeg skrev til bj-trading.dk som sagde jeg skulle sende den ind til dem, og efter de har haft disken i nogle dage er der nu en ny disk på vej tilbage til mig.
Ikke en masse spørgsmål, tvivl omkring mig, men fik mit problem ekspederet nemt og smertefrit hurtigt og er nu en ny disk på vej til mig så jeg kan arbejde videre.


Det er aldrig sjovt at skulle undvære sit hardware for man har jo købt den fordi man skal bruge den, men det gik stærkt med at få det ordnet og glæder mig til min disk kommer tilbage.
Jeg har netop sendt en takke mail til bj-trading for de skuffer aldrig, og skal de vide, og jeg vil forblive en glad og loyal kunde hos en kanon virksomhed som bj-trading.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst