fredag den 13. juni 2014

Dropbox gratis plads er ikke gratis (Samsung Galaxy S3)


For ca. et år siden købte jeg en Samsung Galaxy S3, og hvor meget glad da jeg modtog 50 gb plads, i forbindelse med den.
Telefonen døde så, og jeg købte nu næsten et år efter en ny Samsung Galaxy S3, hvor der igen stod jeg fik 50 gb plads.
Desværre får man bare ikke pladsen hvis man allerede har registreret 50 gb plads fra en Samsung Galaxy S3 tidligere, og perioden for hvor længe denne plads er gældende udvides heller ikke.
Man kan godt forstå at man ikke får 100 gb plads ved at købe to, men man kan da forlænge perioden for hvor længe pladsen gælder for man har da købt et produkt der giver dig denne plads i en tidsperiode.
Det bør ikke forsvinde fordi du allerede tidligere har købt dette produkt.

Desværre for mig så fortalte Dropbox mig bare at fordi jeg havde fået pladsen tidligere, kunne jeg ikke få en ny periode med samme plads nu hvor jeg havde købt en ny telefon.
Må sige jeg er meget skuffet over Dropbox opfører sig sådan, og for mig giver det Dropbox et dårligt ry i forhold til kundeservice.
Jeg køber et produkt der siger jeg får en mængde plads i en periode, men hvis du køber samme produkt når din periode er udløbet så mister du bare denne bonus mængde plads og periode fordi du har fået den tidligere ved køb af samme produkt tidligere.

Så jeg skifter nok alt mit indhold væk fra Dropbox og finder en anden udbyder der ikke er så vage i deres definition af service.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst