onsdag den 23. oktober 2013

"Share"/"Sharing" is the new black


Nutidens forbrugere er blevet langt mere bevidste om hvad de vil have og hvad de forventer.
Førhen kunne giganter og firmaer nemt diktere hvad der skulle udkomme, hvornår, hvad og folk ville stadig elske det fordi der ikke var noget alternativ.
I dag er konkurrencen blevet så stor og høj så forbrugerne ofte sætter standarten fordi at hvis du ikke opfylder deres krav og forventninger så flygter dine forbrugere over til konkurrenten.
Alt er pludseligt blevet en faktor - pris, kvalitet, funktioner, indmad, design og alt som enhver forbruger går op i uanset segment.

Jeg kan selv se det nu fordi jeg elsker smarte gadgets som er at kunne dele alt med alle, overalt på en nem smart måde og kan styres via alle devices.
Da vi netop snart skal til at flytte i hus er jeg jo ved at sammenstykke vores medieløsninger til film, lyd etc. så vi har et integreret intelligent smart hjem hvor vi har adgang til alt på alle platforme uanset hvor du befinder dig.
Film-delen er mere eller mindre på plads, men skulle så se på musikken.
Igen her kom den krævende forbruger op i mig, for jeg ville have noget hvor jeg kunne få lyd i alle rum, kunne spille fra cd, computer, nas, internet alle steder og endda spille mere end et sted.
Så hvis jeg er hjemme, kæresten er hjemme, og knægten er hjemme så kan vi sidde i hver vores rum og høre hvert sit musik på en nem intelligent måde.
Det fandt jeg og det var SONOS, hvor du trådløst (LÆKKERT!) med en BRIDGE kan dele din musik ud til anlæg via en CONNECT, eller til SONOS egne højtalere som igen er trådløse så du kan sætte dem hvor du vil, eller flytte dem efter behov eller som du langsomt udvider din musik løsning.

Sådanne løsninger der gør det nemt for dig, med et væld af muligheder er lige netop sådan noget der sælger og det vil forbrugerne gerne betale ekstra for fordi det er smart og nemt og du kan alt.
Specielt det med at du kan dele alt imellem flere enheder, fordi du gider ikke at skulle have alt på cd'er og ikke kunne høre det et andet sted end det ene sted du har cd-afspiller.og vil kunne dele det connectede web alle steder imellem. Så din digitaliserede musik ikke kun kan høres fra et sted, men alle steder og nemt og smart.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst