onsdag den 16. oktober 2013

Mere om systemudvikleren Laurits West


Jeg er godt i gang med min udvikler side www.csharpudvikler.dk, som skrider fremad stykke efter stykke og er faktisk ret tilfreds.
Har overvejet at lave mere ud af min about.me side, og så fordi jeg har et stærkt design på www.csharpudvikler.dk med kasser og linier i lækker harmoni, overvejer jeg om min baggrund skal laves som mit ansigt, med kasser på og så lidt forstørrede dele af mit ansigt.
Så en kasse med mit øje hvor der er zoomet lidt ind så kassen ikke passer 100%, men man kan se at øjet passer dertil.
Ligeledes med munden og smilet at det kan malplaceres lidt til siden for den oprindelige mund og give lidt mere spil i billedet.
Det skal være min baggrund, og så ville jeg ellers fortælle noget mere om hvad der interesserer mig rigtigt meget ved systemudvikling.
At jeg elsker at danne lækker arkitektur, intelligente objekter, genbrugelige metoder, og intelligent fungerende software!
Det skulle alt sammen laves kortfattet, men alligevel præcist så det er læseligt og dermed give et lidt anderledes dybere indblik i personen bag udvikleren Laurits West.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst