fredag den 18. oktober 2013

Aktiver dine brugere ved at blive interaktiv!


Et rigtigt godt motiverende tip til dine brugere på dit site er at agere med dem.
Det behøver ikke være ret meget, men små anderledes ting gør at brugere får en aha, wow, fedt følelse hvilket vil give dem en god fornemmelse om din side.

Fx. en lille ting man kan gøre er at når man skriver navn så kommer der en lillle popup nedenunder eller til siden for der siger <("Hej Laurits).
Eller når du trykker send, så popper en lille kasse op der spørger er det omkring et job? For så ville du måske gerne læse hvilke ting der motiverer mig inden du kontakter mig?

Sådanne ting er jeg så småt ved at lave på min kontakt side til min udvikler side.
Desuden er jeg ved at lave den lidt lækker i forhold til validering med javascript, og html5 for at gøre den både nemmere, men også at den kan blive mere mobil venlig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst