torsdag den 29. maj 2014

Styr på kablerne? Cabledrop!


Har du ligesom mig brug for at have en masse kabler mange steder i huset?
Så har du løsningen her!
Cabledrop!

Ser godt ud, er lille og nem at arbejde med og placere, samt du kan placere dine kabler som du vil uden de falder af dit sofa-, senge-, og arbejdsbord.
Jeg har altid en masse ladere rundt om i huset til en mobil eller tablet, men problemet er så pludseligt bare at det er irriterende at have kabler hængende og ser ikke specielt lækkert ud! Her hjælper cable drop som nu kan fås for den nette sum af 59 kroner.

Jeg skal selv have en på hver af vores natborde til hver vores mobillader kabler, en på mit computer bord, et på tv border, og så et par på et par dørkarme hvor jeg har ladere sat i stikkontakterne ved siden af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst