tirsdag den 7. juli 2015

Udviklersiden CSHARPUDVIKLER.DK til ny standard


Nu er udvikleren, Laurits West, ved at få mere og mere Umbraco (C#.NET) under neglene, og det gør at der nu er nye muligheder.

Min udvikler side www.csharpudvikler.dk er mit personlige udvikler CV, hvor jeg nu er ved at give det en ordentligt overhaling for at få det mobiltilpasset så det har responsive design så den tilpasser sig mobile devices.
Derudover bliver det en one-page -side som skal levere alle data på en side og nemmere skabe overblik for brugeren. Ved at have alt på en side, forsøger jeg at sørge for at folk læser dele som de ellers ikke ville læse.

Derudover så forsøger jeg at få en større sammenhæng ved at linke ting sammen.
Så når du ser på mine kompetencer, så er det dem der er brugt i projekter og i ansættelser, som derfra giver hvor mange års erfaring jeg har med det.
Når man så ser på fx en ansættelse vil man kunne se antallet af kompetencer brugt, og hvis man trykker på dem vil man kunne se navnene og ved tryk på dem komme til kompetencen hvor man kan se detaljer for den.

Derudover gør Umbraco (C#.NET) det også nemmere for mig at ændre indhold når jeg først har designet og flowet på plads. Så nu fokuserer jeg på at få det hele til at spille ordentligt sammen og se pænt ud.

Udviklersiden vil opleves som mere "levende" fordi der sker ting undervejs når man kommer ned igennem indholdet, som gør indholdet interessant.
Jeg leger lidt med nogle ideer om formatering og opstilling som skal bryde nogle mønstre imens man scroller ned af siden, så man får fokus på forskellige dele.
Jeg er ikke nået i mål endnu, og der er stadig en del jeg gerne vil have lavet, men det er godt på vej og udsigten er virkeligt god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst