mandag den 9. april 2012

Fornye udvikler CV'et til download

På min udvikler side har jeg jo forbedret en masse på det sidste.
Min side med udvikler kompetencer er udvidet og opdelt bedre i nogle lidt mere passende kategorier.
Uddannelses siden er opdateret med lidt mere grafiske detaljer der viser hvor man kan få mere information om hvor længe kurser har varet, og hvor der er mulighed for yderligere information.


Da jeg nu har ret meget af min side på plads er jeg begyndt at se lidt mere på forskellige dele af min udvikler side. Nu er turen kommet til mit udvikler CV (offline - PDF CV) da det er noget tid siden jeg har opdateret det og nu vil jeg også forsøge at få det stilmæssigt til at passe til min side og så samtidigt forbedre lidt på designet.
Forbløffende nok er det så "lille" en del - som alligevel tager pænt stykke tid, som er noget jeg faktisk er blevet rost for uhyre mange steder.
Det er vigtigt at man fanger opmærksomheden og bruger de muligheder man har for at sætte fokus på forskellige dele af sit CV og dermed sig selv.
Et godt trick til dette kan være at bruge de grafiske virkemidler i ens CV, da det er noget der er nemt for øjet at fange for en person der skal gennemlæse dit CV meget hurtigt.
En anden måde kan være at strukturere det godt og sætte det op således det er nemt at få overblik over indholdet og se det budskab jeg forsøger at formidle.

Jeg vil denne gang gøre meget mere ud af og henvise til min side, fordi et CV på adskillige sider vil ikke blive gennemlæst, men hvis jeg kan fange deres interesse nok til at de går ind på min side er der mulighed for at de vil læse adskillige forskellige dele af min udvikler side og dermed lære mere omkring mig og så øge mine chancer for at jeg kan blive valgt til et eventuelt job.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst